Aflysning af arrangement

Et arrangement kan blive aflyst eller flyttet af forskellige årsager. Læs her, hvordan du skal forholde dig, hvis du har køb billet.

Aflysning, udsættelse og fortrydelse

Mit arrangement er blevet aflyst - hvad gør jeg?

Et arrangement kan blive aflyst af forskellige årsager. Hvis et arrangement bliver aflyst vil vi selvfølgelig informere dig, så snart vi er blevet orienteret af arrangøren eller spillestedet. Det er dog dit ansvar at kontrollere, at arrangementet, som du har købt billetter til, bliver afholdt på den dato, som det var planlagt til, da du købte.

Hvis du giver billetter i gave, så vær særlig opmærksom på at information om evt. ændringer i arrangementet, kun bliver sendt via mail til den, der har købt billetten. Hvis du modtager sådanne informationer, er det dit ansvar at viderebringe informationen til dem, du har givet billetten til.

Mit arrangement er blevet udsat - hvad gør jeg?

Hvis et arrangement udsættes til en ny dato - fx pga. coronarestriktioner, så er din billet stadig gyldig til den nye dato.
Vi kontakter dig på den e-mail, som er brugt i forbindelse med købet. Du skal dog som billetkøber altid selv holde dig opdateret.

Jeg kan ikke deltage alligevel - hvad gør jeg?

Køb af billetter til arrangementer er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få dine penge refunderet for billetterne. Aflyses arrangementet, så refunderer vi selvfølgelig billetprisen.

NB: I henhold til ”Lov om visse forbrugsaftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten og købte billetter kan således IKKE refunderes.

Se mere om køb af billet på denne side.