Dekorativt

Biblioteket2Go til og med 30. marts

Af anr
29.01.21
Opdateret 25. februar2021: I nedlukningsperioden - pt. til og med den 30. marts - kan du bestille materialer og afhente dem udenfor biblioteket.

Med Biblioteket2Go kan du låne bøger selvom biblioteket er lukket ned. 

Med tilbuddet her kan du bestille materialer, så pakker og udlåner vi materialerne til dig, og du kan få dem udleveret på bibliotekerne. Du skal dog være opmærksom på, at materialer kun udleveres efter, det er aftalt. Du modtager bekræftelse pr. mail eller telefon. 

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille bibliotekets egne materialer her på hjemmesiden eller via appen "Biblioteket". Du kan også  bestille materialer fra andre biblioteker via bibliotek.dk, men bemærk at leveringstiden kan være længere end normalt pga. nedlukningen.
Desuden kan vi tilbyde at pakke en pose til dig med bøger, lydbøger, film eller spil.

Når du ønsker at afhente dine materialer, skal du udfylde formularen herunder og fortælle, hvilke materialer du ønsker pakket. Du kan også kontakte os pr. telefon - find telefonnumre herunder.

OBS! Vær opmærksom på, at der kan være leveringstid. Der kan gå 48+ timer, inden du kan forvente at få udleveret dit materiale.

Husk ved afhentning at medbringe det sundhedskort, der tilhører den person, materialerne er udlånt til.

Telefon - vi kan kontaktes i åbningstiden til Biblioteket2Go på følgende telefonnumre:

Frederikshavn: 9845 9100 
Skagen: 9845 9200 
Sæby   9845 9300 
Østervrå; 9845 9400 
Ålbæk: 9845 9500 

Hvor og hvornår kan jeg hente mine lån?

Biblioteket2Go kan udleveres i disse tidsrum. OBS: Man kan kun hente på det tidspunkt, der er aftalt. 

Frederikshavn, Skagn og Sæby:
Mandag    kl. 12.00 - 14.00
Tirsdag     kl. 12.00 - 14.00
Torsdag    kl. 15.00 - 17.00
Fredag     kl. 12.00 - 14.00
Afhentning Frederikshavn ved indgang bibliotek/Kunstmuseet.
Afhentning Skagen ved døren til skaterrampen - benyt dørklokken.
Afhentning Sæby ved fordøren til Sæby Bibliotek.

Østervrå:
Mandag kl. 12.00 – 14.00
Torsdag kl. 15.00 – 17.00
Afhentning ved indgangen til hallen

Ålbæk:
Tirsdag kl. 12.00 - 14.00
Afhentning i forgangen ind til biblioteket

Aflevering

Bøgerne kan afleveres, når bibliotekerne igen åbner som normalt. Afleveringsfristen for alle materialer er udsat til deb 17. april, og der tilskrives ikke gebyr i perioden.
Du kan dog også vælge at aflevere dine materialer i bibliotekernes postkasser.



 

Vi har brug for dit telefonnummer og e-mail, så vi kan aftale, hvor du ønsker at få udleveret dine materialer.
Hvis det er en reservation du ønsker at afhente, så kan du skrive reservationens afhentningsnummer her.
Skal vi finde bøger fra til dig, så må du meget gerne skrive , hvilken type eller genre du ønsker.
Du må gerne skrive, hvornår du gerne vil afhente dine materialer, men du skal afvente bekræftelse på mail eller telefon (minus onsdag og lørdag) .Åbningstiderne finder du længere oppe på siden.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.