Dekorativt

BiblioteketToGo til og med 5. februar - nu også i Østervrå og Ålbæk

Af anr
16.12.20
I nedlukningsperioden - pt. til og med den 5. februar - kan du bestille materialer og afhente dem udenfor biblioteket.

Med BiblioteketToGo kan du låne bøger selvom biblioteket er lukket ned. 

Med tilbuddet her kan du bestille materialer, så pakker og udlåner vi materialerne til dig, og du kan få dem udleveret i Frederikshavn, Skagen eller Sæby udenfor biblioteket eller ved din bil.

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille bibliotekets egne materialer her på hjemmesiden eller via appen. Du kan også  bestille materialer fra andre biblioteker via bibliotek.dk, men benærk at leveringstiden kan være længere end normalt pga. nedlukningen.
Desuden kan vi tilbyde at pakke en pose til dig med bøger, lydbøger, film eller spil.

Når du ønsker at afhente dine materialer, skal du udfylde formularen herunder og fortælle, hvilke materialer du ønsker pakket. Du kan også kontakte os pr. telefon - find telefonnumre herunder.

OBS! Vær opmærksom på, at der kan være leveringstid. Der kan gå 48+ timer, inden du kan forvente at få udleveret dit materiale.

Husk ved afhentning at medbringe det sundhedskort, der tilhører den person, materialerne er udlånt til.

Telefon - vi kan kontaktes i åbningstiden til BiblioteketToGo på følgende telefonnumre:

Frederikshavn: 9845 9100 
Skagen: 9845 9200 
Sæby   9845 9300 
Østervrå; 9845 9400 
Ålbæk: 9845 9500 

Hvor og hvornår kan jeg hente mine lån?

Du kan ønske at afhente materialer BiblioteketToGo åbningstid:

Frederikshavn, Skagn og Sæby:
Mandag    kl. 12.00 - 14.00
Tirsdag     kl. 12.00 - 14.00
Torsdag    kl. 15.00 - 17.00
Fredag     kl. 12.00 - 14.00
Afhentning Frederikshavn ved indgang bibliotek/Kunstmuseet
Afhentning Skagen ved døren til skaterrampen
Afhentning Sæby ved fordøren til Sæby Bibliotek

Østervrå:
Mandag kl. 12.00 – 14.00
Torsdag kl. 15.00 – 17.00
Afhentning ved indgangen til hallen

Ålbæk:
Tirsdag kl. 12.00 - 14.00
Afhentning i forgangen ind til biblioteket

Aflevering

Bøgerne kan afleveres, når bibliotekerne igen åbner som normalt. Afleveringsfristen for alle materialer er udsat til søndag d. 28. februar, og der tilskrives ikke gebyr i perioden.
Du kan dog også at aflevere dine materialer  i bibliotekernes postkasser.



 

Vi har brug for dit telefonnummer og e-mail, så vi kan aftale, hvor du ønsker at få udleveret dine materialer.
Hvis det er en reservation du ønsker at afhente, så kan du skrive reservationens afhentningsnummer her.
Skal vi finde bøger fra til dig, så må du meget gerne skrive , hvilken type eller genre du ønsker.

BEMÆRK!: Indsæt ALDRIG persondata i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.