Køb billet til arrangementer

Du kan købe billet til vores arrangementer her på hjemmesiden via vores online billetsystem.

Sådan gør du

Inden du går i gang er det en god ide at have dine kreditkortoplysninger parat. 

  1. Find det arrangement på hjemmeside, som du vil deltage i
  2. Klik på den grønne knap nederst til venstre, hvor der står 'Bestil billet(ter)'
  3. Følg nu vejledningen.

Alle køb foregår online ved brug af kreditkort. Følgende kort kan anvendes: Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express og JBC.
Vi modtager ikke bankoverførsler og lignende.

Pr. 1. januar 2024 indføres ekspeditionsgebyr på billetkøb til arrangementer. Hvis billetprisen overstiger DKK 0, bliver der pålagt et billetgebyr på 5 kr.
Administrationsgebyret tilskrives på ved online- og kontantkøb.

Hvordan modtager jeg mine billetter?

  • De elektroniske billetter (til print-selv) er vedhæftet som PDF-fil i din e-mail-kvittering. Du skal derfor selv printe billetterne og medbringe dem til arrangementet.
     
  • Du skal printe alle sider, da hver billet/side har sit eget deltagernavn og unikke stregkode.
     
  • Har du ikke modtaget din kvittering og billetter via e-mail, så tjek dit spam-filter (uønsket post), inden du kontakter os.

Aflysning, udsættelse og fortrydelse

Mit arrangement er blevet aflyst - hvad gør jeg?

Et arrangement kan blive aflyst af forskellige årsager. Hvis et arrangement bliver aflyst vil vi selvfølgelig gøre vores yderste for at informere dig, så snart vi er blevet orienteret af arrangøren eller spillestedet, det er dog dit ansvar at kontrollere, at arrangementet, som du har købt billetter til, bliver afholdt på den dato, som det var planlagt til, da du købte.

Hvis du giver billetter i gave, så vær særlig opmærksom på at information om evt. ændringer i arrangementet, kun bliver sendt via mail til den, der har købt billetten. Hvis du modtager sådanne informationer, er det dit ansvar at viderebringe informationen til dem, du har givet billetten til.

Mit arrangement er blevet udsat - hvad gør jeg?

Hvis et arrangement udsættes til en ny dato - fx pga. coronarestriktioner, så er din billet stadig gyldig til den nye dato.
Vi kontakter dig på den e-mail, som er brugt i forbindelse med købet. Du skal dog som billetkøber altid selv holde dig opdateret.

Jeg kan ikke deltage alligevel - hvad gør jeg?

Køb af billetter til arrangementer er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan altså ikke få dine penge refunderet for billetterne. Aflyses arrangementet eller ændres datoen, så refunderer vi selvfølgelig billetprisen.

NB: I henhold til ”Lov om visse forbrugsaftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten og købte billetter kan således IKKE refunderes.

Gavekort

Du kan købe gavekort til vores arrangementer. Læs mere om gavekort på denne side 

Hvordan behandles mine personlige data?

Vores online billetsalg tilbydes i samarbejde med billetfirmaet Place2Book Aps.

De personlige data, som du indtaster i forbindelse med et køb, er Place2book eneindehaver af, og ingen af disse data videregives eller videresælges til tredjepart.

Dine data vil altid være synlige for arrangøren af det arrangement, som du har købt billetter til. På den måde kan arrangøren kontakte dig vedrørende evt. aflysning, flytning eller andre vigtige detaljer vedrørende dit køb.

Dine personlige data er omfattet af loven om behandling af personoplysninger, og Datatilsynet fører tilsyn med at loven overholdes. Se mere på: www.datatilsynet.dk.